dimecres, 24 de juliol del 2019

Los perfiles psicológicos propuestos desde la publicidad

Podeu obrir i baixat l'article clicant al títol.

Com que una part important de la meva tasca investigadora es va centrar en l'estudi dels efectes de la publicitat, i en aquest bloc només hi ha penjat l'article "Estratègies i efectes de la publicitat", que s'hi centra en exclusiva, una part de l'article "Recepción de mensajes icónicos complejos", que s'hi refereix parcialment i el llibre "Publicidad, mixtificación y adolescencia (La recepción de los spots televisivos), no està editat digitalment i es pot trobar sols en biblioteques, he decidit penjar algún article més, difícil de trobar.

Aquest article es va publicar al número monogràfic sobre publicitat de "Eroski. La revista del consumidor vasco.", suplemento num 7, octubre 1984.

Tracta sobre l'ús del mites de la població a qui va dirigida la publicitat, per "impregnar" el producte i aconseguir d'entrada la identificació del receptor amb l'anunci. Es centra especialment es l'ús dels estereotips compartits per la població i fa referència tant a la publicitat com a la propaganda política.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada